27 Eylül 2016 Salı

Merhaba



Merhaba,

Glutensiz mola dünyasına hoşgeldiniz.

Nasıl başladık?


Yaklaşık bir sene önce 3 yaşındaki oğlum Ömer Salih’e çölyak teşhisi konuldu. Bu bizim için her şeyin yeniden düzenlenmesi anlamına geliyordu.

Bir evin mutfağı o evin kalbidir. Glutensiz diyetle bizim kalbimiz de farklı atmaya başladı.

Bu benim için çok zor bir dönemdi. Kıvamı zor bir un. O yüzden çoğu zaman umutsuzluğa kapıldığım oluyordu.

Ekmek için aylarca uğraştım


Fırından kolayca alıp sofraya getirdiğimiz ekmek için bile aylarca uğraştım. Ve bir seneden sonra gerek deneyerek gerek sosyal medya üstünden diğer çölyaklı dostlarla yardımlaşarak birçok sorunun üstesinden geldik, geliyoruz.

Bu bir bayrak yarışı



Bunu bir bayrak yarışı olarak görüyorum. Kendi deneyimlerimden sizlerin de faydalanmasını istedim. Ve başardığımız her tarifte sevdiklerimizin mutluluğuna ortak olmaya sizleri de davet ediyorum.

Bunları da sevebilirsiniz

0 yorum:

Yorum Gönder